Arkadia
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 NPC

Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry

Mistrz Gry


Join date : 03/03/2016

NPC Empty
PisanieTemat: NPC   NPC EmptyNie Mar 06, 2016 4:34 pm


Leo Royer

Życie na Arce nie było proste i Leo dobrze o tym wiedział, choć nigdy nie doświadczył tego na własnej skórze. Jego matka była Kanclerzem, a ojciec inżynierem. Oboje zasiadali w radzie i byli wysoko postawieni. Pomimo, że Natalie rządziła mądrze i była sprawiedliwa, to Leo i tak obrywał w dzieciństwie od rówieśników.
Oni jednak nie zdawali sobie sprawy, jak trudno dowodzić taką ilością ludzi i do tego utrzymywać przy życiu znaczną większość. Mężczyzna w dzieciństwie otrzymał wykształcenie najwyższych lotów, zaplanowaną miał niemal każdą sekundę życia. Później, jako nastolatek wciąż pilnie się uczył, dużo studiował. Zajmował się fizyką i maszynami. W przyszłości chciał przydać się w usprawnianiu działania statku. Jak się okazało, nie miało to być mu dane, bo kilka lat później, Arka całkowicie odmówiła posłuszeństwa, przez co wszyscy musieli przenieść się na Ziemię. Oboje jego rodzice zostali w kosmosie, by uratować swoich ludzi, co na dłuższy czas wyłączyło Leo z życia. W początkowych dniach życia na Ziemi, był otępiały, pogrążony w depresji. Jednak ludzie szybko ginęli, a Kanclerze zmieniali się w zastraszającym tempie.
Leo wziął udział w trzecim głosowaniu, obiecując mieszkańcom Arkadii sprawiedliwe przewodnictwo i inwestycje głównie w obronę. Ludzie głosowali na niego prawdopodobnie przez szacunek do jego rodziców i tak udało się. Kanclerz Royer, trzeci przywódca podczas pobytu na Ziemi.

Wizerunek: Andreas Wilson



Moira

Urodziła się w Polis w rodzinie kupców. Początkowo niczym nie wyróżniała się ponad innymi dziećmi w mieście. Dopiero, kiedy w wieku jedenastu lat postanowiła, że nie chce sprzedawać śmieci na targu jak jej rodzice, przystąpiła do szkolenia na wojowniczkę. Już podczas pierwszych ćwiczeń praktycznych polała się pierwsza krew i wówczas odkryto, że jest Czarnokrwista. Oddano ją pod opiekę Strażnika Pamięci Jerurin'a, by tam odbyła bardziej specjalistyczne szkolenie. Poza ćwiczeniami fizycznymi, uczyła się także sztuki mediacji, przetrwania, siły woli, medytacji i wierzeń Ziemian. Moira odznacza się sprytem i wytrwałością w dążeniu do celu. Ponadto posiada zdolności przywódcze i potrafi wzbudzić posłuch. Podstępem wyeliminowała kontrkandydatów w Konklawe zdobywając tym samym tytuł Hedy wszystkich dwunastu klanów. Pomimo młodego wieku nie należy jej lekceważyć.

Wizerunek: Ruby O'Leary


Varlam


Jest ostatnim kapłanem Starej Wiary, który trzyma pieczę nad historią wszystkich Ziemian. Varlam posiada rozległą wiedzą na temat nowego świata, zasad jakimi nim rządzą i jest powiernikiem tajemnic hedy nad którą roztacza duchową opiekę. Jako jedyny zna tajniki świętego obrzędu Prahedy. Jest pogodnym staruszkiem wierzącym w ludzkie dobro, lecz nie należy dać się zwieźć jego udawanej bezradności. Troszczy się o swoją jedyną wnuczkę Semley.

Wizerunek: Anthony Hopkins


Mar

Nie do końca wiadomo czy Mar w ogóle istnieje. Niekiedy można go spotkać w kaplicy świątynnej, czasami przejdzie korytarzem jaskini Sankru, jednak nikt poza trzema kapłankami z nim nie rozmawia. Krąży legenda, że Mar jest ostatnim, który przeżył wybuch. Podobno ma 147 lat. Nosi maskę, więc nikt nie widzi jego twarzy, nie wiadomo czy wygląda staro czy młodo.
Mówi się, że przed wojną był najmądrzejszym człowiekiem na świecie, który stworzył serum nieśmiertelności. W to zawzięcie wierzą mieszkańcy Sankru, którzy są mu oddani w największym stopniu. Dzięki niemu żyją w bardzo dobrych warunkach, edukują dzieci i rozwijają technologicznie. Kimkolwiek jest postać, skrywająca się pod maską, jest geniuszem.

Wizerunek: Edward Norton


Idris

Idris to człowiek, który nie cofnie się przed niczym, aby osiągnąć swój cel. Przez lata szkolony na najlepszego wojownika, poprzysiągł sobie kiedyś, że zostanie królem Azgedy, a następnie zjednoczy wszystkie klany zrzucając z piedestału hedę. Tak, Idrisowi daleko było do wierzeń przodków. Do zamachu na życie króla Marcusa przygotowywał się przez kilka miesięcy, podbierając jego najwierniejszych doradców. Po cichu podburzał mieszkańców wiosek, rozplatał sieć intryg doprowadzając do tego, że Marcus stawał się znienawidzonym władcą. Przyszedł jednak w końcu ten dzień kiedy synowie króla zostali wyrżnięci co do jednego, a sam Marcus zraniony i otruty. Winą za jego śmierć, Idris obarczył niewinnego mężczyznę, a sam objął tron przywłaszczając sobie wszystko co było należne królowi Azgedy.

Wizerunek: David Ajala


Shomyla

Shomyla jest starszą już kobietą, przejęła panowanie po swej babce, która rządziła aż do bardzo sędziwego wieku. Klanem Wody przewodzi rada, a kobieta jest po prostu przewodniczącą rady. Jej rządy są bardzo łagodne. Mieszkańcy ją szanują, bo ona szanuje ich. Jest spokojną osobą, bezkonfliktową, niezwykle inteligentną.

Wizerunek: Katey Sagal


Wieszcz

Nikt do końca nie wie kim dokładnie jest wieszcz. Wiadomo jednak, że nikt nie chce go spotkać. Tuła się od wioski do wioski, zwiastując nieszczęście. Niekiedy słuch o nim ginie na kilka lat, ale wówczas wraca ze zdwojoną siłą, przywołując powódź lub suszę. Nie wiadomo skąd biorą się jego zdolności i skąd ów człowiek się wziął (ani czy w ogóle jest człowiekiem), ale jeśli nie chcesz poznać daty swojej śmierci, lepiej uciekaj gdy go ujrzysz.

Wizerunek: Ian McDiarmid
Powrót do góry Go down
 
NPC
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Arkadia :: Organizacja :: Sprawy fabularne-
Skocz do: